Door het samenwerkingsverband met de vereniging/stichtingen Veteranen De Peel, was het bestuur uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de opening van het Witte Anjer Perkje in de gemeente Someren, een delegatie van ons bestuur is daarbij aanwezig geweest. Het was een mooie ceremonie, met ook een woordje van de Burgemeester van Someren. Erkenning, Waardering en Respect. Hieronder een paar foto’s.







