Op zaterdag 27 september 2025 was onze 21ste veteranendag Gemert-Bakel. Met zo’n 150 gasten was het weer een mooi festijn. Op het Ridderplein een mooie ceremonie en een miniconcert met de muziekvereniging Elsendorp en de Firebrigade Pipes&Drums Gemert. Met dank aan Paulien Coumans en Leonie van der Velden voor het aanreiken van de krans, bloemstuk en anjers. Bij het informeel samen zijn werd bestuurslid Jan de Barse extra in het zonnetje gezet met de titel erelid. Burgemeester van Veen spelde de daarbij horende zilveren draaginsigne veteraan met anjer bij hem op. Daarna werden de andere twee ereleden erbij gehaald. Het bestuur had nog een verrassing. Aan deze drie ereleden werd door de voorzitter de veteranencoin Gemert-Bakel uitgereikt. De overige leden krijgen deze coin uitgereikt op 18 november 2025 tijdens de derde ALV. Het was een prachtige dag, het zonnetje schitterde mooi , blijde gezichten, kortom weer een prachtige 21ste veteranendag Gemert-Bakel. Dank aan de burgermeester van Veen, wethouders en raadsleden, personeel Gemeente Gemert-Bakel , muziekvereniging Elsendorp, Firebrigade Pipes&Drums Gemert, Inge van Dijk, personeel Dientje, un bietje Brabant, omroep Gemert Centraal, personeel luitenant generaal Best Kazerne, veteranen en partners/begeleiders, het 4 mei comité (in bijzonder Karel Cornelissen) en overige. Dank Dank Dank.










