De organisatie is klaar met de voorbereidingen. In de laatste weken zijn de puntjes op de bekende i gezet. De veteranen wonende in de gemeente Gemert-Bakel zijn weer uitgenodigd door de Burgemeester van Veen en onze Voorzitter Dhr. Theo Schriks. De organisatie heeft een draaiboek ontwikkeld wat elk jaar weer wordt ge- update en de laatste veranderingen aangepast. Ook dit jaar is er een ceremonie op het Ridderplein. Er is een officiële ceremonie waar kransen/bloemstukken worden neergelegd bij het Oorlogsmonument, ons veteranenperkje weer tip top in orde gebracht door de gemeente en de Nederlandse Veteranenvlag zal weer in top hangen. Dit jaar is er een vlaggenwacht aanwezig en een vertegenwoordiging van personeel van de Lnt. Gen. Best Kazerne, daar zijn we ook heel blij mee. Wat helaas dit jaar niet gelukt is dat er een Flypass is van een oud militair vliegtuig. Misschien wel weer volgend jaar. Er is voor degene die zich hebben opgegeven weer een “blauwe Hap” geregeld bij Dientje. Het bestuur wensen alle veteranen van de gemeente Gemert-Bakel een fijne veteranendag toe in Gemert-Bakel.
Het Bestuur
