Op vrijdag 25 april was de jaarlijkse Lintjesregen. Op deze dag zetten we bijzondere vrijwilligers, die zich inzetten voor de medemens, in het zonnetje. Tijdens de Algemene Gelegenheid 2025 feliciteerde burgemeester Michiel van Veen maar liefst elf inwoners met hun benoeming in de Orde van Oranje-Nassau.
Ook gingen er lintjes: Lid in de Orde van Oranje-Nassau naar leden van onze vereninging:
Harry van de Weijer in het zonnetje voor zijn inzet als vrijwilliger daar, voor zijn buurtgenoten en voor de Militaire Veteranenvereniging Gemert-Bakel.
De heer en mevrouw Tjeu en Ans Jacobs. Zij zijn een heel actief echtpaar. Meneer is onder andere actief voor de FNV Belastingservice en de VVV en mevrouw voor Stichting Leergeld en de DamesSociëteit Gemert.
Namens ons van harte gefeiliciteerd met deze Koninklijke Onderscheiding
