Op donderdag 2 januari 2025 werd door het bestuur, voor het eerst, een nieuwjaarsreceptie gehouden. Het was een gezellige receptie, met wafels, oliebollen en Appel Beignets. Als verrassing had het bestuur een ludieke tonproater Toon Prutser, alias Jorlan Manders uit De Mortel uitgenodigd. Nadat hij een aantal van onze leden even op de hak had genomen en zijn levensverhaal had verteld, sloten we af met een Nieuwjaar toost. Het was nog lang gezellig in ons veteranencafe. Het bestuur heeft besloten elk jaar een Nieuwjaarsreceptie te organiseren.
Wij wensen onze leden een goed, gelukkig, maar vooral een gezond 2025 toe.
