Op dinsdag 12 november 2024 werd er weer de 2e algemene ledenvergadering gehouden bij Dientje te Gemert. Het Veteranen Search Team (VST) was hierbij aanwezig en gaven een mooie presentatie over het VST. Wij gaan dus ook een schenking doen aan het VST voor al het goede werk. Na de presentatie was er een korte pauze waarin er vele loten werden verkocht voor sponsering voor onze vereniging. Er werd een leuke geldbedrag opgehaald. Na de korte pauze was de agenda leidend voor de vergadering. Het jaarverslag, financiële jaarverslag – begroting en kascommissie werden besproken. Alles werd in orden bevonden en werd het bestuur gechargeerd. Ook was er voor de kascommissie een nieuw lid toegevoegd voor het komend jaar, waarvoor onze dank. Ook was er een verkiezing van het bestuur. Dit om het in de verkiezingen goed te verdelen van zowel het dagelijks bestuur als het gehele bestuur. Met algemene stemmen werd onze voorzitter verkozen voor 3 jaar.
Ook was er een moment van herdenking. Afgelopen jaar zijn drie leden van onze vereniging ontvallen: Sjef Geenen, Walter Goijen en Wim van Heugten. Op gepaste wijze met het signaal Taptoe en Signaal Voorwaarts stonden we hierbij stil.
Tijdens de rondvraag werd er gevraagd of de Whatts app groep ook voor leden werd open gezet om berichten te sturen. De vergadering heeft hierin toestemming gegeven.
Na dit alles werd de loterij gedaan, met prijzen van onze sponsoren: Jumbo Bakel, Albert Hein Gemert, Jos Maas Gemert, Unidek Gemert, Hema Gemert en Blokker uit Gemert. Namens alle leden hiervoor onze dank en hopn dat deze sponsoren ons volgend jaar weer voorzien van mooie prijzen
Noot: de goede gekeurde jaarverslag en de notulen van de eerste algemene ledenvergadering zal zsm worden geplaats op de site.
Graag zien wij jullie op 12 november 2024
